20080803

vad vore världen utan

SKOR. jag vill ha den där skon synd att den är lite för hög i klacken. bajs att den är på rea oxå jag kansk ekan köpa den och använda den när jag blir äldre, men då kanske mina fötter har växt eller krymp på någotvis. men då har jag ju köpt skorna i onödan. men dom är så fina! jag kanske kan ha dom som prydnad på en hylla. men då kommer jag bli så frestad att ha på mig dom. alltså det är ju inet så att jag inte kan gå i dom för det kan jag det är jag säker på, det är de att det komemr se sjukt ut om en fjorton/femtonåring går i dessa skyhöga skor. nej nu har jag skrivit och tänkt för mycket bara för ett par skor. tänk om det inet fanns skor vad skulle jag skriva om då? lampor? möbler? skulle inte tror det

4 kommentarer:

Unknown sa...

Varför skulle det se sjukt ut på dig bara för att du är 14-15? Köp dem! Skorna var ju jättesöta!

Anonym sa...

åh, grymt snygga!

Anonym sa...

Det skulle nog inte se dumt ut, skorna är ju snygga!

Anonym sa...

Haha, fatta vilket i-landsproblem egentligen!
Men jag fattar absolut vad du menar, har tänkt likadant massa gånger. Och just dem fina skorna gick jag och klämde lite på idag.